Regler & retningslinjer

Denne police indeholder gældende regler og retningslinjer, som du bør kende til og overholde som kunde hos MINA Beauty.

MINA Beauty police

 

Ankomst

Kom venligst 5 minutter før din aftalte tid, uden øjenmakeup og med helt rene vipper. Har du makeup på, som skal renses af, tager det ekstra tid, som vil blive fratrukket tiden hvor vi påsætter vipper. Kommer du senere end det aftalte tidspunkt, er det ikke sikkert vi kan forlænge din tid, og udføre den pågældende service. Hvis tiden bliver kortere grundet for sent fremmøde, vil du stadig skulle betale det fulde beløb.

 

Ændring af aftale

Ændring af aftalt tid skal ske senest 48 timer før behandlingens start.

 

Sygdom eller nødstilfælde

Hvis du, eller en anden person i din husstand, har en infektion eller smitsom sygdom, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt og få ændret din tid til en anden dag. Du bedes flytte din tid, hvis du er syg, af helbredsmæssigeårsager for både kunde og behandler. Hvis du bliver syg på dagen og må aflyse gælder afbudspolitikken uden undtagelser. 

 

Afbud og udeblivelse

Bekræftelse sendes på mail ved tidspunkt for booking, og påmindelse sendes 24 timer inden behandlingen.

Afbud skal ske senest 48 timer før behandlingens start ellers faktureres 50% af behandlingens pris. Ved udeblivelse faktureres 100% af behandlingens pris. Ved manglende betaling videregives sagen til inkasso.

Samme politik gør sig gældende ved ændring af eksisterende tider samt model-tider.

Ved en modelbehandling hvor tiden er gratis, regnes der med behandlingens normale pris.

Afbud skal ske via afbestilling af tiden online, SMS, telefonisk eller på E-mail. Afbud på sociale medier godtages IKKE. 

Afbudsgebyr kan betales via mobilepay eller ved bankoverførsel.

Gæster, dyr og børn

Kom venligst alene, medbring ikke andre gæster, dyr eller børn.

Selvom vi elsker at få besøg, kan det forstyrre behandlingen og forringe kvaliteten af det udførte arbejde.

 

Andre vippeteknikeres arbejde

Hvis du har arbejde på fra en anden vippetekniker, kan vi være nødsaget til at fjerne disse extensions. Grundet det uregulerede udbud af kurser og svingende kvalitet i undervisning, er der mange vippeteknikere, som ikke har modtaget korrekt undervisning og træning. Hos MINA Beauty prioriterer vi sundheden af de naturlige øjenvipper samt sikkerhed i øjenområdet, derfor kan vi i nogle tilfælde være nødt til at aftage dine nuværende extensions, inden vi kan påsætte et nyt korrekt sæt til fuld pris. Kommer du til en opfyldning, men bærer en andens arbejde accepterer du ovenstående. Du vil blive informeret om dette inden nogen form for behandling udføres. 

Opfyldning vs. nyt sæt (lash extensions)

Vi aftaler sammen, hvor længe du skal gå mellem opfyldninger, for de fleste vil det være cirka 3 uger. Går du mere end 3 uger mellem opfyldninger frafalder garantien. Kommer du efter 3 uger, laver vi et nyt sæt vipper, til et nyt sæts pris.

Mascara på lash extensions

Hvis du ankommer til din aftale med mascara på dine lash extensions, bliver vi nødt til at tage alle extensions af og sætte et helt nyt sæt på for egen regning. 

Det er umuligt at få mascara af lash extensions, og når der sidder rester af mascara, kan vi ikke udføre arbejde op til vores normale standart og kvalitet. Vi udfører kun kvalitetsarbejde, og vi kan derfor ikke stå inde for arbejde lavet under kompromitterede forhold. 

 

Utilfredshed

Da du betaler for tid, produkter brugt og andre udgifter nødvendige for at kunne udføre behandlingen, vil det på intet tidspunkt være muligt at få refunderet det betalte beløb. 

Såfremt du er utilfreds med resultatet af behandlingen, bedes du kontakte os hurtigst muligt efter behandlingen, så vi kan tage os af det.

Allergi

MINA Beauty og dets medarbejdere kan ikke stilles til ansvar for allergiske reaktioner som følge af behandling. 

Har du mistanke om, at du er allergisk så kontakt os gerne INDEN du laver en aftale, så vi kan vejlede dig bedst muligt.

Oplever du en allergisk reaktion efter endt behandling, beder vi dig gå til egen læge.

Garanti

Ved påsætning af lash extensions yder vi 7 dages fuld garanti for holdbarheden, d.v.s.: hvis der de første 7 dage efter behandlingen falder unormalt mange lash extensions af uden dit naturlige hår, laver vi vipperne uden beregning - såfremt du kontakter os indenfor 7 dage efter påsætningen. 

Garantien gælder ikke opfyldninger lavet på andre vippeteknikeres arbejde.

Kontakt os venligst på minabeauty@outlook.dk eller telefon +45 71 17 78 88, hvis der er noget, du er i tvivl om.

 

De bedste hilser

Marie Drejer Bigum & Marina Jørgensen
MINA Beauty